- 19 maart 2026
- 4e leerjaar
Naar aanleiding van ons WO thema ‘bel 112’ gingen we langs bij de brandweer
Naar aanleiding van ons WO thema ‘bel 112’ gingen we langs bij de brandweer
We gingen gisteren onder de stralende zon met de fiets naar Puurs.
Naar aanleiding van ons WO thema ‘bel 112’ gingen we langs bij de brandweer en kregen er een ongelooflijk interessant kijkje achter de schermen. Een ladderlift van wel 32 meter, zuurstofmaskers, en nog veel meer.