BEBAT dubbele punten actie

  • 23 februari 2026
  • Instapklas
  • 1K Hinxelaar
  • 2K Hinxelaar
  • 3K Hinxelaar
  • Instapklas Tuimeling
  • 1K Tuimeling
  • 2K Tuimeling
  • 3K Tuimeling
  • 1e leerjaar
  • 2e leerjaar
  • 3e leerjaar
  • 4e leerjaar
  • 5e leerjaar
  • 6e leerjaar

Momenteel organiseert Bebat een dubbele puntenactie waarbij we tijdelijk niet 1, maar 2 spaarpunten
verdienen per kg ingezamelde batterijen. We hebben nog tot en met 27 maart de tijd om zo veel mogelijk lege batterijen in te zamelen en zo nog meer spaarpunten te verdienen!

Zamel jij mee lege batterijen in bij ons op school?
Actie start op 23/02/2026 en loopt tot 27/03/2026.

Beste ouder(s),

Samen batterijen recycleren is niet alleen beter voor de natuur, maar ook voor ons allemaal! En dat mag je best letterlijk nemen, want onze school zamelt lege batterijen in via Bebat en hiermee verdienen we
punten om te sparen voor allerlei leuke waardebonnen! Die kunnen we dan gebruiken voor de aankoop
van toegangstickets, busvervoer of schoolmateriaal.
We krijgen dus niet alleen gratis inzamelmateriaal ter beschikking, maar worden ook voor onze
inspanningen beloond: voor elke kilo batterijen die we inzamelen, krijgen we 1 spaarpunt van Bebat dat we vervolgens in hun webshop kunnen besteden ten voordele van onze school.

Maar er is meer!
Momenteel organiseert Bebat een dubbele puntenactie waarbij we tijdelijk niet 1, maar 2 spaarpunten
verdienen per kg ingezamelde batterijen. We hebben nog tot en met 27 maart de tijd om zo veel mogelijk lege batterijen in te zamelen en zo nog meer spaarpunten te verdienen!

Help jij onze school veilig en eerlijk in te zamelen?
Onze school heeft inzamelafspraken en een charter ondertekend waarin we, als Helden van Bebat,
beloven om eerlijkheid en veiligheid altijd voorop te stellen. Dit zowel tijdens als na deze leuke actie!
Help jij de school om zich hieraan te houden? Hou dan rekening met de volgende tips:

Geef jij mee het goede voorbeeld en help jij onze school?
Ga dan thuis op zoek naar lege batterijen, geef ze mee met je kind en draag zo je steentje bij aan de natuur én ons allemaal!

Bedankt!

Energieke groeten,
Team Sint-Joris